EM till Tyskland

bokslukaren

Trådstartare
läste precis på förbundet sida att det blir ett EM trots allt fast i Tyskland i hagen
de e nog en bättre tävlings plats än moskva eller va tror ni??
hoppas att det blir bra med så kort varsel

Sv: EM till Tyskland

Jag tror också att det blir mycket bättre än Moskva. Och bättre för hästarna att slippa åka så långt. Dessutom är väl hälften av ryttarna ändå i Tyskland och trimmar vid det här laget...

Det låter mkt bra. De har tävlingsklara arenor och det bör ju inte finnas några stotra praktiska problem, eftersom att dom har anordnat många mästerskap förut.

Tror inte att det kommer skapa några problem faktiskt, dom är ju vana vid att ha stora tävlingar,allt finns ju redan på plats som sagt var. Skulle det bli lite kaos så tror jag ryttarna är ganska så överseende med det.

Nej Samma datum, Laget är klart! Brinken, Tinne Lussan, Kristian, Reserv: Patrik Kittel :)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 438
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
742
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka