Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Väldigt tråkigt.
Jag hoppas att det stämmer som familjen Aspnäs misstänker, att de har blivit utsatta för sabotage.
Om det inte stämmer betyder det att de medvetet har dopat ponnyn och det vore ännu värre.
Fy f*n alltså, helt sinnes att det finns så sjuka människor som hotar andra på det sättet! Har hört om det förut, men inte på det här sättet inom dressyren och absolut inte bland ponnyerna! Känner familjen och det finns inte en chans på miljonen att de skulle göra något sådant medvetet, utan detta är någon utifrån som saboterat eller så har de haft enormt stor otur och fått en unikt feltillverkad Arnika. Fy f*n...
Jag håller med.
Det är ju förskräckligt hur det än är. Jag "hoppas" att det är sabotage för har de själva gett honom detta så är det mer än förskräckligt. Jag avskyr doping - kan man inte tävla utan att dopa sig själv eller sina hästar då har man inte på tävling att göra! Fram för fler dopingkontroller, vi har varit på ganska många tävlingar genom åren och jag har bara varit med om kontroll en gång.
Är det sabotage så är det naturligtvis också förskräckligt - att man håller på med sådana sandlådefasoner...vem är så avundsjuk och elak?
Tänk på stackars Elin som varit så glad för sin medalj och nu tas den lyckan ifrån henne...
Att det skulle ha varit något fel på Arnikan från tillverkaren det tror jag är osannolikt - varför skulle de ha sådana medel i närheten av tillverkningen? och isåfall skulle just en flaska ha hamnat hos EM-medaljören...nej det tror jag inte.
Man får nog överväga att sätta larm och kamera på stallet....inte nog med att sabotörer går lös det finns ju andra idioter som gillar att skada hästar också.
Verkligen hemskt, men det jag tycker är så konstigt är att FEI inte har sagt någonting förräns nu! Det är ju helt absurbt att dom kommer med den här anklagelsen tre månader senare, eller
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.