Finns på FEI's youtubesidaVet ni om man kan se paradressyren någonstans med bra stream? Svensk eller engelsk sändning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns på FEI's youtubesidaVet ni om man kan se paradressyren någonstans med bra stream? Svensk eller engelsk sändning.
Såg lite spänt ut, men kanske inte helt lätt för Sönke att bara gå in och rida avslappnat tänker jag.Jag älskade verkligen Cosmo i Göteborg och det är så tråkigt att se att han inte kommer upp samma klass.
Cosmo är ingen lätt häst och verkar ju ha haft en del skador med tanke på den pågående stämningen mot veterinären.Såg lite spänt ut, men kanske inte helt lätt för Sönke att bara gå in och rida avslappnat tänker jag.
Så kan det såklart vara. Men då borde ryttaren veta om det sedan förut och välja snällare utrustning.
Jag vet inget annat om att det är frivilligt men du kanske kan länka att sporrar då isåfall skulle vara tvång på just den här nivån?
Nej, jag skulle aldrig ens överväga att sätta mig på Cosmo. Tyckte att en kunde se Sönkes relativa orutin idag.Cosmo är ingen lätt häst och verkar ju ha haft en del skador med tanke på den pågående stämningen mot veterinären.
Det tror jag inte. Tror inte det finns någon öppen broadcast utan kanalerna köper in sig i streamen och då blir det kommentatorer med.
Instämmer. Tycker ofta hans hästar ser ut så.Är det bara jag som tycker att Welly oftast ser spänd och trippig ut? Och så har hon knappt nån ökad trav. Korta, spända steg nästan hela tiden. Jag förstår inte de höga poängen de får ibland.
Jag har inte tittat nu, men jag har nog aldrig tänkt spänd och trippig om Welly. Tvärtom! Älskar att titta på den hästen, brukar se så mjukt och harmoniskt ut.Är det bara jag som tycker att Welly oftast ser spänd och trippig ut? Och så har hon knappt nån ökad trav. Korta, spända steg nästan hela tiden. Jag förstår inte de höga poängen de får ibland.
Jag har inte tittat nu, men jag har nog aldrig tänkt spänd och trippig om Welly. Tvärtom! Älskar att titta på den hästen, brukar se så mjukt och harmoniskt ut.
Welly är väl ganska ung så det saknas fortfarande lite styrka i vissa delar.
Instämmer. Tycker ofta hans hästar ser ut så.
Är det ngn som har koll på varför hoppningen har fler klasser innan medaljerna delas ut?
Det är ju först idag i den tredje klassen som allt avgörs där. Och lagdressyren är klar redan efter grand prixn.
Är det ngn som har koll på varför hoppningen har fler klasser innan medaljerna delas ut?
Det är ju först idag i den tredje klassen som allt avgörs där. Och lagdressyren är klar redan efter grand prixn.
Jag satt precis och tänkte att jag nog hittat en ny favoritBara jag som hoppas lite att alla andra rider bort sig så Hughes kan få komma på pallen? vilken saga det hade blivit