Jag tolkade detta som dressyrtråden? Vi brukar väl ha olika?
Det står ju inte dressyr i rubriken och frågor om hoppning fanns redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkade detta som dressyrtråden? Vi brukar väl ha olika?
Jag läste bara första inläggen. Men det är ju bara att moderator låser eller tar bort andra tråden om vi inte ska ha olika men vi brukar ju ha olika och det kommer ju mer dressyr så det verkar ju enklast.Det står ju inte dressyr i rubriken och frågor om hoppning fanns redan.
Jag läste bara första inläggen. Men det är ju bara att moderator låser eller tar bort andra tråden om vi inte ska ha olika men vi brukar ju ha olika och det kommer ju mer dressyr så det verkar ju enklast.
Jag startade en för hoppningen eftersom jag tolkade detta som dressyrtråden, och det kommer ju mer dressyr.Jaha har vi olika trådar? Det missade jag.
Nu finns det tvåJag är visserligen inte moderator här men jag vill gärna ha två trådar pga totalt ointresse för dressyr.
Jag är visserligen inte moderator här men jag vill gärna ha två trådar pga totalt ointresse för dressyr.
Tackar tackarFixat!
Torsdag, 22 augusti:
Hoppning, laghoppning.
09.50–14.00 i SVT1
Dressyr, GP Special.
16.00–18.00 i SVT1
18.00–20.00 i SVT2
20.00–22.30 i SVT24
Strunt i det, parkera dig i soffan iställetHur ska man kunna få någonting öht gjort imorgon?!
https://www.longinestiming.com/eque...nships-rotterdam-rotterdam/startlist_D02.htmlLänk till startlista för dagens dressyr, någon? Måste planera eftermiddagen lite.
Det tror jag inte. Tror inte det finns någon öppen broadcast utan kanalerna köper in sig i streamen och då blir det kommentatorer med.En fråga inför küren på lördag... Finns det någon möjlighet att få ljud dvs musiken utan att kommentatorerna överröstar hela tiden? Kollar helst svt men kan i värsta fall streama (dåligt mobilt bredband...)