Säger ju det, typiskt Cardento-syndrom! Har aldrig förstått hans storhet.Absolut chans till pallplats! Är ju inom ett nedslag till alla framför och två rundor ska ridas. Hoppas bara hans häst hoppar bättre, var ju i så många hinder sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger ju det, typiskt Cardento-syndrom! Har aldrig förstått hans storhet.Absolut chans till pallplats! Är ju inom ett nedslag till alla framför och två rundor ska ridas. Hoppas bara hans häst hoppar bättre, var ju i så många hinder sist.
Haha, tycker den brukar hoppa bättre men nä, jag är inte jätteförtjust i Cardento-hästar. Jag gillar heta och kvicka hästar.Säger ju det, typiskt Cardento-syndrom! Har aldrig förstått hans storhet.
Halvt klGrekiskan som rider så fint har köpt Casanova Hästak.
JA! Alla dessa slipsar under detta EM. Blir de inte tillsagda när slipsen slänger åt alla håll? Man kan ju lika bra vara utan slips om den flyger omkring, ser riktigt illa ut.MEN SLIPSEN
Köpet blev inte av, minns inte varför, men han är såld från Sverige.Halvt kl
Jag var tvungen att googla. Hittade Hästaks facebooksida och där står det att han såldes till USA 2018? Drog sig den köparen ur då eller har grekiskan köpt honom från USA?
Ja jissesDen danska mamman
Också helt kär i denAlltså, så vacker häst!
Ja, banan ser himla rolig ut!Älskar verkligen den gigantiska banan. Att ha en linje med trekombination, vattenhinder och oxer utan att det blir trångt.
Man kanske ska släpa ut några hinder på stubbåkern.