Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt jag skrev fel menade kommentatorJamen @Snowball skrev ju bisittare och det är ju expertkommentatorn.
(nej, jag tittade inte på Sara.)
Lotta kommer nog rädda hoppnigen i alla fall, då hon dels varit med länge som expert och dels är kunnig. Gunillorna däremot..Förlåt jag skrev fel menade kommentator
Ja, jag antog att ni missförstod varann.Jamen @Snowball skrev ju bisittare och det är ju expertkommentatorn.
(nej, jag tittade inte på Sara.)
Jag fick mest nån panisk känsla över att behöva höra GF i en vecka till.Ja, jag antog att ni missförstod varann.
Tyvärr så sänker kommentatatorn Björns nivå anser jagLotta kommer nog rädda hoppnigen i alla fall, då hon dels varit med länge som expert och dels är kunnig. Gunillorna däremot..
Förstår detJag fick mest nån panisk känsla över att behöva höra GF i en vecka till.
Vilken är Låd-Sötisen?Som stamtavlenörd tycker jag att det är tråkigt att man inte sagt ett ord om stammarna, i alla fall har inte jag hört något. Det finns ju flera ättlingar till hingstar med svensk anknytning. Och lite kul är det att Låd-Sötisen har en travare till mormorsmor.
Och nu klagade de på vedervärdig musik vilket tydligen är en tanke som är så intressant att den måste uttalas högt.
Men minns den gången de hade räknat fel angående lagguldet för hoppningen, tror att det var VM 2014...Lotta kommer nog rädda hoppnigen i alla fall, då hon dels varit med länge som expert och dels är kunnig. Gunillorna däremot..