Eltandborste

https://www.philips.se/c-e/pe/elektriska-tandborstar/sonicare/prestige-9900

Det är denna och den vibrerar liksom och man ”borstar inte med” utan mer håller så den borstar. Den kommer åt runt tänderna superbra! Jag har innan endast kört med en tandborste som kom in mellan mina tänder (trång mun) och denna klarar det utan att skada något.
Trist att den verkar ha utgått, verkar annars bra. Men det finns kanske andra som är ok de med. Just nu har jag Oral-b nu och har de typiska bieffekterna, främst med irriterat och tillbakadraget tandkött, och då trots att jag använder mildaste borsthuvudet som finns. Vill helt enkelt byta upp mig.

Trist att den verkar ha utgått, verkar annars bra. Men det finns kanske andra som är ok de med. Just nu har jag Oral-b nu och har de typiska bieffekterna, främst med irriterat och tillbakadraget tandkött, och då trots att jag använder mildaste borsthuvudet som finns. Vill helt enkelt byta upp mig.

Alla Sonicare bygger på samma rörelse, så du kan ju prova någon av de andra.

Visste inte att det fanns borsta som inte roterar, har inte känt ngt behov av det heller. Har inga problem med tandköttet men väldigt trångt så en liten borste prioriteras.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 153
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: __sofia__
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
572
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Valp 2025