Sv: Elitloppet 2009!
Jo, jag skrev det tidigare eller i en annan tråd att Torvald såg ut att trava rent när han kom upp i fart, dock tror jag han hade blivit kallad till vet. för provstart i ett vanligt lopp, sen är det svårt svara om han hade blivit utkörd eller inte...
Men jag tycker oxå att det är mer sällan man ser hästar som borde bli utkörda numera, förr var det värre kan jag tycka.
SD var så dålig att han kunde blivit utkörd i ett vanligt lopp om han var tränad av en okänd amatör. Torvald såg ju bättre och bättre ut ju fortare han gick, en häst som ser ut som honom skulle inte blivit utkörd i ett vanligt lopp på någon bana jag brukar vara på.
För övrigt så tycker jag det är mer och mer sällan veterinärerna plockar bort hästar, tyvärr.
Jo, jag skrev det tidigare eller i en annan tråd att Torvald såg ut att trava rent när han kom upp i fart, dock tror jag han hade blivit kallad till vet. för provstart i ett vanligt lopp, sen är det svårt svara om han hade blivit utkörd eller inte...
Men jag tycker oxå att det är mer sällan man ser hästar som borde bli utkörda numera, förr var det värre kan jag tycka.