Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du vilka länder så står det i en länk ovanNågon som vet vart fölen såldes?
Jag är besviken på att priserna inte är högre, men kan inte sluta undra om det är kvalitén på hästarna som brister eller om det är budgivningen som inte kommer igång. För 116 250:- som genomsnittpris är väldigt lågt, framförallt med tanke på att det är en "Elit-auktion".
Håller med till fullo!Jag skulle vilja säga det är både och. Vi i Sverige är inte vana att köpa häst såhär på auktioner men samtidigt var detta den auktion med högst slutpriser på alla år hittills tyckte jag att jag läste? Jag hörde flera runt om mig säga/mumla om att den och den hästen var ej värd mer än si och så mkt och att dom inte ville buda högre på en häst som inte var "värd" det när man kunde köpa likvärdig på h*stnet.
Kanske inte riktigt finns denna marknaden för "elit-auktioner" i Sverige?
Tack =) Väldigt många blev kvar i Sverige! Kul att Fabulous M var en av dem! Men jag tänkte lite mer i skvaller-väg... Om någon har koll på några av köparna? Vem tex köpte Fabulous M... Någon som vet? Eller någon av köparna till de andra?Menar du vilka länder så står det i en länk ovan
Jag är besviken på att priserna inte är högre, men kan inte sluta undra om det är kvalitén på hästarna som brister eller om det är budgivningen som inte kommer igång. För 116 250:- som genomsnittpris är väldigt lågt, framförallt med tanke på att det är en "Elit-auktion".
Håller med till fullo!
Men är dessa verkligen de bästa fölen i landet? Tror faktiskt inte det.. De bästa säljs nog internt eller behålls för vidare utveckling.
Men om dessa fölen skulle vara de bästa hästarna som är födda 2016, så börjar jag bli rädd för SWB's framtidsutsikter
Pappa Tovek vill ju bara ha det bästa till varje pris men väldigt roligt att den hamnade hos Isabella. Hoppas det kommer gå bra för dem när det är dags för tävlingar!Fabulous M köptes av familjen Tovek (Isabella Tovek). Tidningen Ridsport har skrivit ut några av köparna.
Hon är väldigt lik sin mormorFlyinge Ragazza köptes av Västra Hoby. Deras första inköp sedan 1943 enligt inlägg på FB
En svensk som köpte dock.Spännande att en Luxus avkomma gick till USA!