Tror det var BolesworthDet skulle jag säga är extremt ovanligt. Har du en länk? Vore intressant att se vad det var för hästar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det var BolesworthDet skulle jag säga är extremt ovanligt. Har du en länk? Vore intressant att se vad det var för hästar.
Jag hade ropat tillbaka ett föl för de pengarna. Det tror jag kanske också gjordes men vet ej.Ja det tycker jag. Funderar på hur det skulle gå att hålla en lite jämnare nivå på priserna. Kanske minska antalet föl och bara ta ut riktiga toppföl? Införa breeders market auktioner likt Zangersheide och VDL har?
Hade du själv varit nöjd med 5500 € för ett selekterat föl som uppfödare och säljare?
Jag vet inte heller om det ropades tillbaka. Kunde tyvärr inte vara på plats i år. Jag frågade för det är det aktuella priset för fölet jag har åsikter om, inte snittpriset. Två olika saker.Jag hade ropat tillbaka ett föl för de pengarna. Det tror jag kanske också gjordes men vet ej.
Det var dock inte alls min ingång i diskussionen.
Och det kan absolut vara helt rätt beslut och heller inte ett helt dåligt fölpris (dåligt auktionspris, absolut).Jag tror att fölet för 5500 såldes, säljaren lade i alla fall ut ett inlägg med typ "hemma igen och ska växa till sig innan han åker till sin lyckliga köpare".
Det är ju två som det står 5500 € på.Jag tror att fölet för 5500 såldes, säljaren lade i alla fall ut ett inlägg med typ "hemma igen och ska växa till sig innan han åker till sin lyckliga köpare".