elitbrodd.

Cinderella90

Trådstartare
Har försökt kolla igenom olika trådar men inte fått fram vart man kan köpa elitbrodd, det enda ajg hittade var på nordpost.se men det var år 2006 så det fanns inga nu.

Så vart kan jag köpa elitbrodd, (vinter) ?

Sv: elitbrodd.

Jag gjorde en snabb googling på elitbrodd och fick fram lillhästen i stav, blocket (företagsannons, nyligen inlagd) och hippson bland annat. Kolla där.

Tyckte de var ganska dyra ja...tänk på att de säljer bara 50pack mot andra märken som säljer hundra...

va dom kostar ju 5 kr styck.. vet ett annat ställe där de kostar 10 kr styck:crazy:

Tyckte de var ganska dyra ja...tänk på att de säljer bara 50pack mot andra märken som säljer hundra...

Dyra? De tar fem spänn styck? (Om de inte höjt typ nyss) Andra brukar ta 10 - 12 kr/st? Jag har iaf aldrig hittat de under 5 kr/st? Men tipsa gärna om du vet nånstans.

Du får gärna tipsa om var isf, för så billigt kan inte ens min hovslagare köpa dem när han ger inköpspris via grossist. Så tipsa väldigt gärna (det är dags att köpa nya nu)

Hej Hopp!

Har hört att elitbroddarna ska vara jätte bra , men vad är skillnaden? . hihi:p

Hemma på travshopen.

Tänk va glada dom ska bli när dom blir nedbombade med massa beställningar a 8, 20 brodd i morgon från massa privatpersoner. Jätte många små söta julklappar kommer dom få skicka helt portofritt och utan postförskottsavgift för att kunna "hålla" priset.:rofl::bow:

Slitstyrkan. Elitbrodden håller flera säsonger, vanliga brodd får jag byta flera ggr/säsong.

Och vad betalar du för en vanlig brodd???

Priset är och ska vara 10:- st och det är avsevärt billigare än att köpa en skitbrodd med 1/3 dels livslängd.

Har Alexandra problem med att kvalite kostar??? Eller jagar du bara utgifter??

tycker inte det är så outstanding. Har börjes brod som jag haft i säkert 6 år, ser ut som nya :)

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 066
Senast: fio
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: Malva1978
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: Fiorano
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
2 202
Senast: Bowman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka