Elin Engblom!

Kicki_83

Trådstartare
Jag har en liten fråga.

Jag läste i Stallmagasinet att Elin Engblom från Hagsta i Gästrikland skulle få åka till Kanada tror ja det var och tävla i nån western gren. Hon skulle ha några fler med sej... Verkade som det var en stor tävling.

Nån som vet om dom varit i väg eller om dom ska åka?

Sv: Elin Engblom!

Jag har en liten fråga.

Jag läste i Stallmagasinet att Elin Engblom från Hagsta i Gästrikland skulle få åka till Kanada tror ja det var och tävla i nån western gren. Hon skulle ha några fler med sej... Verkade som det var en stor tävling.

Nån som vet om dom varit i väg eller om dom ska åka?

Youth World Cup, de har redan varit iväg. De kom 7:a.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 841
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 344
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
726
Senast: Tuvstarr
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka