Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är denna vi har:Låter ju väldigt lovande!
Någon som har tips på en vettig i budgetklassen, eller en dyrare modell att hålla utkik efter begagnat?
Skulle precis skriva det! Elgrillar och gasolgrillar i all ära, men för mig förtar just detta mycket av grejen tyvärr. Jag upplever också att det kan vara svårt att komma upp i samma temperatur som med en kolgrill, men det kan mycket väl bero på handhavandefel och/eller brist på erfarenhet.Nackdelen är väl att man då inte får den goda typiska "grillade" smaken man få med kol som jag personligen tycker är hela vitsen med att grilla! Men där är det kanske olika vad man föredrar?
Nackdelen är väl att man då inte får den goda typiska "grillade" smaken man få med kol som jag personligen tycker är hela vitsen med att grilla! Men där är det kanske olika vad man föredrar?
Jag tycker faktiskt inte att det är någon större skillnad. Gissar att det beror på vad man har för elgrill och säkert också smaksättning. Är väldigt enkelt att tillsätta lite ”rökighet” i sin marinad om man tycker det saknas, men jag tycker vår elgrill gör ett fint jobb som det ärSkulle precis skriva det! Elgrillar och gasolgrillar i all ära, men för mig förtar just detta mycket av grejen tyvärr. Jag upplever också att det kan vara svårt att komma upp i samma temperatur som med en kolgrill, men det kan mycket väl bero på handhavandefel och/eller brist på erfarenhet.