Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två ggr har det hänt att jag börjat frysa förra veckan men det har aldrig hänt förr så jag blev lite ställd.Resorb är bra för att återställa vätske- och saltbalansen. Sportdryck t.ex. Maxim kan användas under träning. Får du sådan saltbrist att du börjar frysa under träningspasset trots att du är varm så finns det salttabletter att köpa.
Två ggr har det hänt att jag börjat frysa förra veckan men det har aldrig hänt förr så jag blev lite ställd.
Men mest är det att jag mår illa och får huvudvärk efteråt.
Ngn rekommenderade resorb sport. Kanske kan vara nåt?
Oftast räcker det med bra näringsriktig kost, med något extra salt till om man känner ett sug efter det, tex saltgurka eller några salta kex.
Se till att dricka ordentligt, och kanske på sin höjd göra egen ersättning, de som finns att köpa är onödigt dyra...
Det påverkar mig ordentligt fysiskt så jag skulle vilja prova med ngt "tillskott".
Jag brukar också må illa och få ont i huvudet. Jag köper vätskeersättning på apoteket och har i vattenflaskan, då kan jag både träna och må bra. Sen är det ju socker i, så man ska kanske inte dricka mer än vad man behöver, tänker jag...Två ggr har det hänt att jag börjat frysa förra veckan men det har aldrig hänt förr så jag blev lite ställd.
Men mest är det att jag mår illa och får huvudvärk efteråt.
Ngn rekommenderade resorb sport. Kanske kan vara nåt?
Jag brukar också må illa och få ont i huvudet. Jag köper vätskeersättning på apoteket och har i vattenflaskan, då kan jag både träna och må bra. Sen är det ju socker i, så man ska kanske inte dricka mer än vad man behöver, tänker jag...
Mvh,
Lady_S
Resorb boost kostar en hel månadslön dåResorb sport kostar en halv månadslön
Resorb boost kostar en hel månadslön då
Japp, typ 100 spänn för tio doser. Har inte testat, men utgår ifrån att man blir supersnabb.
Finns det boost också? Jag har bara sett sport, den blå. Men gud så dyr den är!
Jag är dock storkonsument av den vanliga, den tillräckligt dyra.
Vad de håller på! Låter mest som ett sätt att göra så mycket pengar som möjligt, med alla de där sorterna.Japp, typ 100 spänn för tio doser. Har inte testat, men utgår ifrån att man blir supersnabb.
Tillsätt lite mineralsalt till vatten, enjoyFinns det inga elekrolyer utan socker?(Har en bekant utomlands som använder det.)
Ja fast jag kan inget om mängder.Tillsätt lite mineralsalt till vatten, enjoy
Ett kryddmått till en liter blir nog fint, det är inte sådär jättenoga så länge du inte överdriver, kroppen hanterar överskott utan problem om man inte har något speciellt tillstånd.Ja fast jag kan inget om mängder.