Eldriven skottkärra

Sibylla

Trådstartare
Är det någon här på Bukefalos som har erfarenhet av eldrivna skottkärror? Vilken modell? Funkar de bra? Är de värda sitt pris?

När skottkärrorna är fulla med blött från exempelvis hagarna är de så tunga att de knappt går att rubba. Det går naturligtvis att lasta mindre i dem men man vill vara effektiv.

Intressant fenomen, Bauhaus verkar ha en enormt prisvärd med en rejäl prissänkning. Vår vanliga var dyrare...

Spontant hade jag valt minst två hjul, helst tre.

Min stallägare har en ute på lösdriften som hon älskar. Hon har dock bytt till en större balja på den än vad som satt på originalet. Vet ej vilket märke hon köpte.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
784
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel Artikel
Radannons Underlätta städningen i hagar, paddockar, trädgårdar och parker med världens mest sålda gödselsug från Greystone! Att suga upp gödsel...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Greystone
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka