Elak ridskolehäst!

Sv: Elak ridskolehäst!

jag skulle tippa på att den inte trivs eller att den har blivit misshandlas av barn hoss sin tidigare ägare!:( men jag kanske är helt ute och cyklar:bump: :confused:
 
Sv: Elak ridskolehäst!

låter precis osm min foder häst...
hon är jätte sur och försöker sparka och bitas
men helt undebar att rida...
Men hon har blivit bättre, men det är lite från dag till dag..
Man kan aldrig lita på att hon inte sparkar "ko sparkar" Så jag försöker ju att stå vi magen och borsta på baken.. annars kan man få en hov på benet..:smirk:

Men sedan när man har hållt på en stund går det mycke bättre..
Men hon har säkert fått några slag mot huvudet i sina dagar.. för hon är jätte huvud skygg..

Men som sagt en riktig ängel att rida och helt underbar..
gud vad jag tycker om den hästen..!!:p
Love
 
Sv: Elak ridskolehäst!

Hästen trivs inte, sen varför dne inte trivs, och om den är rädd eller missnöjd eller arg, är en annan fråga.
 
Sv: Elak ridskolehäst!

Jag hade nog inte heller gillat att vara ridskolehäst. Vem vill det? Det är i så fall någon som gillar små barn underbart mycket så...:p
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 532
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 766
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Finns många trådar på ämnet och jag har scrollat igenom dessa, men känner ändå att jag vill starta en egen om vår specifika situation...
2
Svar
22
· Visningar
3 577
Senast: Sirap
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 304
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp