Elaggregat

aglaonema

Trådstartare
Nån som vet om elaggregat kan gå sönder om det är felkopplat? Mitt förra gick sönder förra våren och jag köpte nytt som nu också gått sönder samma tidpunkt ett år senare typ. Undrar om jag gör nåt fel då detta bara är ett år. Det blinkar typ 8-10 gånger sen hoppar det över 8 blinkningar och börjar blinka igen. Det har helt slutat ticka och ingen ström i tråden 😕

Men det är sönder troligen då det inte blinkar hela tiden och inte tickar alls? Tänkte jag skulle gå med det till affären jag köpt det av om jag hittar kvittot.

Vet inte men det är sen jag förstorade hagen som dom slutat hålla mycket längre och fler eltrådar. Tänkte att det förra aggregatet var slut det var säkert 10-15 år men det nya jag köpte är bara 1 år gammalt och nu sönder vet inte varför liksom.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Lingon
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 632
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka