Ektorpklädsel?

MissFideli

Trådstartare
Nu verkar klädseln till min Ektorpsoffa ha gett upp. Har den vita klädseln och den har funkat bra, men efter 2 tvättar så blir den skitig bara man tittar på den. Jag älskar verkligen den vita klädseln, men kanske borde man satsa på nån ny färg?

Har just nu mest vita möbler och ett antikbetsat klaffbord. Gardinerna är bruna, och jag skulle vilja ha den färgskalan, men tydligen gillar inte Ikea den :D

Vilka av dom andra klädslarna har ni sett på soffan och tyckt om? Har tyvärr inte råd med en Bemz-klädsel :(
 
Sv: Ektorpklädsel?

IKEA har precis kommit med NYA färger... som man kan beställa på varuhusen som sen sys upp, vet inte priset men ska finnas i en ljus grå och ljus beige färg bland annat, var på IKEA i Haparanda igår men där hade dom inte fått in alla tygprover ännu... Funderar själv på den ljus beiga... Har en 3a, 2a, 1a och fotpall att klä om.... :banana:
 
Sv: Ektorpklädsel?

Det finns ju beige klädsel till Ektorp, Idemo, men den är ganska stark för att vara beige. Jag tycker inte att det är en särskilt snygg nyans. Det finns en ljusbeige med naturvita blommor på, Redeby. Lite romantisk sådär, men diskret. Det kanske passar in i din stil? Jag funderade på att välja en sådan innan jag bestämde mig för att inte köpa en Ektorp. En annan klädsel med "shabby chic"-stuk är Byvik, men den blir väldigt blommig IRL tycker jag.
 

Liknande trådar

Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 306
Senast: Masqueradee
·
Hemmet Jag har ett konstigt bekymmer; jag vill slipa till stilen i min inredning, men vet inte riktigt hur. Just nu bor jag och maken i en...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 239
Senast: LindgrenV
·
Hemmet Den 14e januari får jag nycklarna till min alldeles egna lilla etta på 40m2. Jag flyttar hemifrån och behöver möbler och verktyg och...
Svar
10
· Visningar
1 847
Senast: vego96
·
Hemmet Vårt vardagsrum har bruna tapeter och vi har svårt att hitta textiler som passar. Själva tapeterna är medaljongtapeter med lite mörkare...
Svar
14
· Visningar
2 302
Senast: crolin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp