Ekorren lever inte längre

Hej!!
Tråkigt att höra att ekorren har dött.Dom är så söta.
En dum fråga,vad är trumsjuka.
Själv har jag två stycken chinchillapojkar som busar
och lever.
Ha det så bra.
Josefin. :cry:

Fy åt h-e vad tråkigt! Varför är livet så orättvist? DU har ju verkligen gjort allting 110% rätt ,varför ska då det bli så här? JÄttelessen....... :cry:

Jag trodde att det skulle gå bra för han har växt och varit pigg och frisk hela tiden. Men det kan vända väldigt fort. Han mådde hur bra som helst bara några timmar innan. Tråkigt är det i alla fall för jag hade honom ändå i 10 dagar :cry:

Vad jag har förstått så är det rätt vanligt med smådjur som blir flaskfödda. Har någon nån mer erfarenhet av trumsjuka?

vad tråkigt, min kanin fick trummsjuka i fredags men han kom så snabbt in till sjukhuset att han vart pigg och frisk igen jätte fort.

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
491
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 961
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Tuggben
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
768
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar