landsbygdsbo

Trådstartare
Greklands president säger att långivarnas krav var en "unpleasant surprise"
Hur kan en så intelligent och högutbildad man bli överraskad av att långivare vill ha tillbaka sina pengar?

Politik handlar väl inte om att säga vad som är sant?
Då är frågan, efter som både du och jag anser och inser att snubben är väl medveten om att han / hans land som låntagare är skyldig att betala sina lån, för vilka urbota dumma väljare gödslar han då?

Då är frågan, efter som både du och jag anser och inser att snubben är väl medveten om att han / hans land som låntagare är skyldig att betala sina lån, för vilka urbota dumma väljare gödslar han då?
Öhhh en grov gissning-de grekiska väljarna?
Verkligheten för PIGS länderna har nu kommit ifatt.
Eftersom jag bott många år i Italien (gissar att mentaliteten kring ansvar, skatt och ärlighet är gemensam i PIGS länderna), så är jag välbekant med inställningen till skatt och "viljan" att göra rätt för sig. Jag ser många år med bitterhet och "alla andras fel" mentalitet.
gulan

Öhhh en grov gissning-de grekiska väljarna?
Verkligheten för PIGS länderna har nu kommit ifatt.
Eftersom jag bott många år i Italien (gissar att mentaliteten kring ansvar, skatt och ärlighet är gemensam i PIGS länderna), så är jag välbekant med inställningen till skatt och "viljan" att göra rätt för sig. Jag ser många år med bitterhet och "alla andras fel" mentalitet.
gulan
Mina älskade barn o andras ungjävlar eller hur?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 477
Senast: Squie
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
9 880
Senast: CaisaCax
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 612
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar