Ekologisk växtnäring?

Tänkte på den här tråden idag när jag fyllde vattenkannan med vatten ur dotterns lilla pool i trädgården. Hon har suttit där en del idag och sett mer än lovligt lurig ut flera gånger så det är nog en hel liten pool med "guldvatten" :D

Nu har jag slängt brännässlorna. Anledningen? Jag hittade nya som växer ännu mer ödsligt till, där det är låångt till närmaste bilväg osv. Så imorgon eller till helgen ska jag traska ut på nytt och plocka nässlor.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687
Trädgård & Växter Hej! Jag ska ge mig på att odla iår! Försökte förra året men mamma lyckades döda alla växter när jag var i England.. Ja men jag ska odla...
Svar
16
· Visningar
1 750
Senast: corzette
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok De människor som varit workawayers hos mig under sommaren har varit av 4 olika nationaliteter. Ibland har kulturskillnader blivit...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka