Ekologisk kvarg?

Sv: Ekologisk kvarg?

Klart dom inte får! Men det låter ju bra att den heter ekologisk och tänker man då inte och läser nogrannare så är det nog väldigt många som går på en sån fint.. uppenbarligen :angel:

Allt för att lura oss stackars konsumenter :mad:

Så jäkla surt. Jag menar om jag väljer ekologiskt gör jag ju det för att jag bryr mig om hur produkten skapats, inte för att jag vill ha en ekostämpel på kartongen?

Mmm jag fattar inte hur svårt det kan vara att bara köra rakt av med öppna kort liksom?

Inte jag heller! Blir mer och mer mörkrädd ju mer medveten jag blir och bättre på att läsa innehållsförteckningar.

Liknande trådar

Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: bollen__
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
383
Senast: Tarnin
·
Trädgård & Växter Någon som vet vilken växt detta är? Den har börjat växa i en oöppnad jordpåse som min syster köpt. Ingen av oss är särskilt bra på...
2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: ginnies
·
Juridik & Ekonomi Goddag allvetande Buke. Jag blev så förvirrad idag, hjälp mig tack. Jo, vi har ett huslån, eller rättare sagt vi har tre huslån ett på...
Svar
13
· Visningar
809
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30