Ekelundsritten 7 juni!

Sandri

Trådstartare
Vilka har siktet inställt på Ekelundsritten 7 juni?:)

Och har någon som varit på den förr några kommentarer om den ritten? :D

Sv: Ekelundsritten 7 juni!

Jag har anmält mig till Ekelundsritten, clearrounden. Det blir min och hästens första, tänkte passa på att fråga här om det är någon som vill göra sällskap runt?

Har tänkt att rida på ca 10km/h, alltså mest lugn trav, och överhuvudtaget ta det lugnt och fint. Någon som tänkt rida i samma klass och i ungefär samma tempo som vill göra sällskap?

jag tänkte PP 30km, har provat 20 innan så detta räcker mer än väl,red ganska långsamt sist

hej jag ska oxå rida CR 5 mil på ekelundsritten!! första rundan på tre mil e jätte jobbig i mycket backar så då få man ta de väldigt lugnt men sen Bala rundan som e två mil e nästan bara helt plan mark så då hade jag tänkt ha lite mer tempo..=) hade tänkt o ligga på fem timmar på dom fem milen inte mindre än tio km i timmen=) jag rider jätte gärna ihop me dig!=) ha du ridit distans tävling innan?=) mvh connie

Hej! Tyvärr kunde inte min kompis som jag skulle åkt dit med :( Annars hade jag jättegärna åkt.. Så nu blir det till att leta andra ritter för min del.... Men va snällt av dig att erbjuda dig att rida med mig annars :) Din häst var jättevacker! Lycka till och hoppas att det går bra för er! :)
/Sandra

hEJ cONNIE! Jag svarar för Trixa lagom. Tack-trevligt med sälskap! tempot verkar ju vara vad hon har tänkt att rida på! Så kan hon ju hålla koll på hur du mår under ritten oxå! Ekipaget får skjuts med funktionärer till tävlingsplatsen så dom kommer att vara där i god tid! Det här kommer att gå galant! Vi ses i vet-grinden! pia :)

va roligt!!! jag kommer oxå va där i god tid=) typ halv åtta , åtta!=):laugh: va heter hon som ska rida me mig då?=) kram connie:D

Hej Connie. Roligt med sällskap!! Jag PM:ar dig. :D

Hehe, tack för att du håller koll åt mig Pia.

Senast ändrad:
Grattis Till Superfin Cr-runda!

Grattis Johanna o Connie för era fina CR 50 km! Vilken bedrift i det varma vädret! Jag är impad! Glada ryttare o hästar i fint skick!
O grattis till ALLA andra som fick en bra dag i Halmstad. Bert Norrman med Jafahr som kom på 1a plats 50 km, Catharina och Eloge på 2a och Eva och Prefectja på 3e. (Hoppas att jag stavat rätt nu!)O grattis till mig själv som lyckades få ett par illröda vader (!) av solen. Vem har sagt att distansryttare inte har solBRÄNDA ben? :bump::banana::bow:

Sv: Grattis Till Superfin Cr-runda!

Grattis Johanna o Connie för era fina CR 50 km! Vilken bedrift i det varma vädret! Jag är impad! Glada ryttare o hästar i fint skick!
O grattis till ALLA andra som fick en bra dag i Halmstad. Bert Norrman med Jafahr som kom på 1a plats 50 km, Catharina och Eloge på 2a och Eva och Prefectja på 3e. (Hoppas att jag stavat rätt nu!)O grattis till mig själv som lyckades få ett par illröda vader (!) av solen. Vem har sagt att distansryttare inte har solBRÄNDA ben? :bump::banana::bow:

Tack för den rapporten!:bow:
Jag var in för att kika om någon hade rapporterat några resultat, om någon har mer att fylla på så vore det roligt.
/Camilla

Sv: Grattis Till Superfin Cr-runda!

Tack för den rapporten!:bow:
Jag var in för att kika om någon hade rapporterat några resultat, om någon har mer att fylla på så vore det roligt.
/Camilla

Jag och Milia blev godkända på 50T, tror vi gick in som 6a, men har ingen aning om tempot - vi var liksom bara glada åt att få komma i mål och ta oss till skugga... ;-) (Ja, inte Milia då, hon lade sig helt sonika att sova en stund i solen på viloområdet...!)

Tusen tack till arrangörer och funktionärer för en väldigt trevlig (och solig) ritt. Att bli godkänd i ClearRounden gjorde inte upplevelsen sämre. :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: Sanne97
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 061
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Är det någon här som har någon slags teori om varför jag plötsligt börjat få en massa munsår igen, orsakat av herpes simplex typ 1...
2
Svar
22
· Visningar
2 192
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V