Egna hinder

M

Memma

Hej! Är det nån som har några tips på vad man kan använda sig av när man gör egna hinder att skutta över ute i skogen. Behöver inte vara så avancerat, men gärna att man kan ändra höjden på dom.

Sök lite bland gamla trådar, så kanske du hittar något som intresserar dig.. Det går ju t.ex. att använda bildäck, tunnor, grenar m.m..

Jag använder mig ibland av halmbalar, det är kanonbra. Man kan variera höjden med antalet balar och också bredden genom att ha dom liggandes eller ståendes!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 956
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hingstar med egna tävlingsprestationer på toppnivå saknas i listan över de mest använda avelshingstarna i Sverige i dag. Det behöver...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 867
Senast: Lavinia
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 305
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar