Egentillverkade galler

my2004

Trådstartare
Är det nån som vet om någon man kan beställa galler till boxar av som kan göra dem fina och smidda till bra pris? Är inne på att köpa färdiga boxar men det blir skitdyrt!!! så jag ser vad det finns för möjligheter!

Sv: Egentillverkade galler

Som det ser ut idag så är det väldigt mycket priset på metall som gör att det blir dyrt. Så det är tveksamt om det går att pressa så mycket på priset. Det enda jag vet som i arbetskostnad kan bli billigare men ganska dyrt i frakt, är att tillverka dem i Polen.

Sv: Egentillverkade galler

Är också intresserad av egentillverkade galler! Någon som har "egentillverkat" som har lust att lägga in bilder så man får se =) Har också hört talas om de som har galler tillverkade i Polen. Hur får man kontakt med någon som kan tillverka galler i Polen då? Ngn som vet?? Pris är jag också intresserad av...

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 873
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 236
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 504
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.