efterlysning.. var hittar man en..?

Lenis

Trådstartare
..sån där grej man har i duschen på golvet så inte vattnet flyter ut och dränker resten av rummet? De brukar typ se ut som ett L så man lägger den mot väggen så det bildar en fyrkant.. gud va bra jag e på att förklara, not :o:D

Skulle verkligen behöva en men ja man hittar dem ju inte på HM direkt, så vaaaar?

Sv: efterlysning.. var hittar man en..?

kolla på ikea under avdelningen övrigt/badrum eller kanske något byggvaruhus tex. bauhaus.

Senast ändrad av en moderator:

Mm redan kollat ikea men d va inget sånt där. Bauhaus kanske var en idé ja!

Biltema har (eller hade förrut i alla fall) en mjuk list som man limmar fast. Jag föredrar mjuka då det inte gör ont att kliva på dom :)

-kl-
Någon som hittat en duschlist?
Visar sig nu att även jag behöver en rackare till mitt nya boende.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: nickan1
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 312
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Ni minns denna tråden kanske? -> http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1134933&highlight=badrum Vi är nu inflyttade i vår...
2
Svar
38
· Visningar
8 141
Senast: Lajke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar