Efterlyser Turkos Schabrak!

Poni_Tail

Trådstartare
Hej är det någon i detta avlånga land som vet var man kan få tag på ett ljusturkos schabrak? Det får gärna vara tvinnade snoddar och dylikt på! Tack på förhand!

Sv: Efterlyser Turkos Schabrak!

Jag har ett sånt här från Eskadron:

18.jpg

Tror att jag såg raklam för ngt sånt på baksidan av ridsport som kom igår. Kan det ha varit från ngt märke som Globus hade?

HORZE har väl någe i den färgen?:idea:

Jag tror Shires har haft, men vet inte om det fortfarande finns kvar i deras sortiment

Jag har köp ett från nån på tradera som var jätteturkost med röd reppaspoal, hade varit snyggare med vit paspoal men det var rätt fint ändå. Vet inte om det finns nåt just nu men håll ögenen öppna. Det ar nån med företag som jag sett har fler auktioner hela tiden.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
517
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 186
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: morgaine
·
Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka