Efteranmälning

cirkus

Trådstartare
Nu när det står i TR att all anmälan måste ske via tdb, betyder det att man inte kan efteranmäla till en klass på plats ?

Sv: Efteranmälning

Kolla vad som står i proppen angående efteranmälan. Den informationen ska finnas med där. Annars så får du ringa och fråga arrangören för det kan vara lite olika hur dom gör.

Fast jag undrar vad TR säger !
Hur får de arrangerande klubbarna göra ?
Är det tillåtet nu när all anmälan måste gå via tdb ?

TR1 mom 131/3
Efteranmälan
Efteranmälan kan göras i mån av plats, om inte annat meddelats i propositionen, intill
30 minuter före beräknad start för respektive klass.
Vid för stort antal efteranmälningar ska dessa prioriteras efter tiden för inkommen
efteranmälan.
Efteranmälan på tävlingsplatsen ska göras skriftligt. Avgiften för efteranmälan
bestäms av arrangören och ska anges i propositionen.
Om efteranmälan sker muntligt, innan tävlingen, och godtas, ska skriftlig anmälan
fyllas i på tävlingsplatsen.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 678
Senast: Sootie
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod