Efteranmälan.

B

bussig

Har efteranmält mig(10/8) till tävling på söndag. Startlistor har kommit ut. Jag fanns inte med där. Är det så att jag får vänta till lördag kväll efter avanmälningstiden gått ut för att få reda på om jag får vara med ?

Sv: Efteranmälan.

Du kan ju alltid ringa och fråga om du får vara med, klubben kanske inte har skrivit med efteranmälningarna på startlistorna bara.

Sv: Efteranmälan.

Innan du efteranmälde dig, kollade du med klubben att dom tog emot efteranmälningar? Ibland gör dom inte det p g a att dom fått in för många efteranmälningar, så därför bör man alltid kolla med klubben först.
Annars ring och kolla.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: IngelaH
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
995
Senast: cewe
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka