Effol Bremsen Blocker

S

Sweet

Vart kan jag köpa det?? Har hört att det ska vara effektivt mot broms/blinningar men jag har inte hittat detta medel någonstans häromkring.

Sv: Effol Bremsen Blocker

Köpte min där också. Fast inte via nätet, då jag kan åka dit istället. Kollade för skojs skull på hemsidan förut men hittade det inte. Men det borde finnas på fler ställen?

Hej

Effol bremsen blocker har blivit förbjudet i sverige pga. diverse eu regler tror jag.

Affärena har sålt ut det lagret dom hade.

Det finns att få tag i i Tyskland som fortfarande får sälja det.

(jag köpte nog upp varenda flaska som dom hade kvar i min affär när jag hörde att det skulle förbjudas)

:)

Vafan! Allt som är bra förbjuder dom i detta jäkla land! :mad: :cry:

Hej

jag vet faktiskt inte varför det förbjudits, men det är ju många preparat som försvunnit i och med EU anpassning. Håller fullständigt med er att det är det enda som funkar riktigt bra.

Vad heter det på tyska då?
Var kan man hitta det i Tyskland? nån hemsida?

Liknande trådar

Hästvård Hej, har en häst som har blivit barfota och är lite rädd att hon ska få röta i lamellen då dem är några mm djupare än sulan. Fick tips...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: skogaliten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 725
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar