Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker de är kanon! Håller färg och form otroligt väl! De känns väldigt "stadiga" i sin konstruktion.Dottern önskar sig ett equiline schabrak i julklapp. Vi har sneglat länge, men har tyckt att priset är i högsta laget.
Ni som har dem, hur är kvalitén? Tål de maskintvätt utan att tappa färg och form? Är de värda pengarna helt enkelt?
Equiline gör riktigt bra schabrak men jag hade inte betalat x-antal hundralappar extra för att få Equalitylines stora E-logga på det. Jag tycker det är finare med de mer diskreta schabraken de har med lite kantband och passpoaler i avvikande färg och de brukar vara billigare (läs mindre dyra). Ibland har de även tillfälliga kollektioner med något emblem som man kan hitta till reapriser, som ändå ser helt ok ut.
Såg att flera sidor, bla Svensk Ridsport har (lila med glitter). Det finns ju även "egen design" på vissa sidor, men då hinner det ju inte komma innan jul antar jag... Dottern kanske kan få sitta med dig och beställa det på julafton? Eller få en lapp med en bild på det och att det kommer snart?Av era svar att dömma så verkar de vara värda sitt pris. Nu återstår en jakt att hitta ett svart med en lila logga och kant. Bara sett navy hittills.
Bra kvalitet, ligger still osv. Dock har jag tröttnat på deras ljusa undersida som aldrig blir ren. Orimligt högt pris på de med Equalitylines logga på.Dottern önskar sig ett equiline schabrak i julklapp. Vi har sneglat länge, men har tyckt att priset är i högsta laget.
Ni som har dem, hur är kvalitén? Tål de maskintvätt utan att tappa färg och form? Är de värda pengarna helt enkelt?
Hittade svart med lila logga på horseonline, dessutom 10%. Dock beställningsvara.Såg att flera sidor, bla Svensk Ridsport har (lila med glitter). Det finns ju även "egen design" på vissa sidor, men då hinner det ju inte komma innan jul antar jag... Dottern kanske kan få sitta med dig och beställa det på julafton? Eller få en lapp med en bild på det och att det kommer snart?
Jag hade också valt det! Men vet inte om min smak matchar barnetsDet blev det svart/grå tillslut.
Fanns som sagt i lager så vi får väl byta om det inte faller dottern i smaken.