dyr utrustning eller inte???

Sv: dyr utrustning eller inte???

Nej, men förhoppningsvis startas det färre trådar med uruselt språk.

Jag vill i alla fall veta klart och tydligt vad det är tråden är tänkt att handla om...

Ok det kan jag köpa. Men om man vill ge kritik ska det vara konstruktiv kritik som leder till en förbättring. Inte bara en komentar som är nedvärderande och sårande :angel: Det leder absolut ingenstans :mad:

KL

Plus att det faktiskt finns massor med folk som har läs- och skrivsvårigheter. Lite som att ropa åt en blind att "SE FÖR DIG VAR DU GÅR!" :D

Jag hade inga problem med att förstå tråden, och en tråd om språkpoliser finns redan.

nej det var inte den golden star som jag menade billigt skit utan det var den från börjes special och kanske 5 år gammalt!!!!

nää det var en typ 5 år gammal sadel frå börjes special!

måste nog lugnt påstå att du inte känner mig riktigt och har förutfattade meningar.
att våran häst behöver en sån dyr utrustning och att det är 1 av 15 som bara passade på honom förvånade mig...
jag har hållit på med travhästar i 13 år och fött upp 3 hästar ochjobbat i ett travstall så visst jag kan inget om ridning men jag kan banne mig om hästhantering och körning sen att min dotter då väljer en annan riktning inom hästsporten gör ju bara att jag lär mig ännu mera nånstans måste man ju börja eller hur??? att vi valde att köpa en häst har mkt med att vi har eget stall och kan hantera hästar men bara för at jag är "nolla" inom ridning behöver inte betyda att det är sorgligt att jag köper en häst utan att veta vad jag ger mig in på... man får genom hela livet nya erfarenheter och kunskaper, min dotter tar privatlektioner idag med sin häst och jag får lära mig nya saker genom där... därmed håller jag fast vid att det är billigare och enklare inom travsport!!!

Men du ber om hjälp, och då får du svar. Om du inte vill ha svar tycker inte jag att du ska skriva ut en tråd.

Gå till en annan sadelutprovare, den du har varit hos nu verkar inte veta vad den pratar om. Det finns många s.k. sadelutprovare.
Hästen och ryttaren väljer, och plånboken får anpassa sig.

Men du ber om hjälp, och då får du svar. Om du inte vill ha svar tycker inte jag att du ska skriva ut en tråd.

Gå till en annan sadelutprovare, den du har varit hos nu verkar inte veta vad den pratar om. Det finns många s.k. sadelutprovare.
Hästen och ryttaren väljer, och plånboken får anpassa sig.

jo jag ville ha svar ang sadlar, inget utmålande om hur jag lever mitt liv eller förutfattande menningar bara för jag inte är någon expert på sadlar därav tråden.. jag är er andra väldigt tacksamma för all respons jag fick och det är det det handlar om att ge varandra lite råd o tips!!! man kan inte allt och tack till er som håller er till ämnet och inget annat!!! nästa gång kanske jag kan hjälpa er tack kramar´!!

Ursäkta, men när har jag sagt nåt sånt om dej? Jag svarade/höll med till Mimifly.

Chill

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har svarat på en annons om en medryttarhäst. Hästen verkar jättefin och jag är sugen på att rida den. Man betalar en peng för att...
Svar
17
· Visningar
2 747
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 165
Senast: lillamy73
·
Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
2
Svar
35
· Visningar
7 981
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vänder mig till er för att höra era tankar. Ska försöka dra bakgrunden kort. Köpte min häst, ett halvblodsto, 10 år, i dec-14. Gick då...
Svar
7
· Visningar
2 611
Senast: Zata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka