Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det någon här som har ett Dyon träns med repnosgrimma? I såfall kan ni inte lägga ut bild och vad ni tycker om dom? är vädigt sugen på ett men vet inte hur det kommer att se ut på min häst..
Skulle vart super bra!
Skumt... alla saker som jag har köpt från dyon har varit jättesmå. Speciellt bricolen som hör till "working collection" - den har jag i full och den är på yttersta hålen. Och jag har en ganska finlemmad connemarakille på 155 som drar cob i allting annat.
sitter o velar om det är nåt man ska slänga ut pengar på. De kostar väl ett par tusen kr. VILL HA VILL HA!!!!!!!!
Har aldrig sett nån sån nosgrimma och jag bara måste bli först här med den! Sååååå snyggt!!
Dýon ska väl oxå ha bra kvalitét så tränset borde hålla i många år? iaf några
Hundavel & Ras Ja! Jag har ju flera gånger gått och väntat på kullar där det inte blivit några valpar alls eller som sist blev det bara en enda och den...
Hästhantering Fick en aha-upplevelse med ponnyn ikväll. Vi tränade en del stå på matta i somras, men pga hur omgivningarna ser ut kunde hon inte vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.