Dyon träns + repnosgrimma

Ruise

Trådstartare
Finns det någon här som har ett Dyon träns med repnosgrimma? I såfall kan ni inte lägga ut bild och vad ni tycker om dom? är vädigt sugen på ett men vet inte hur det kommer att se ut på min häst..
Skulle vart super bra! :d

Sv: Dyon träns + repnosgrimma

visst är det snyggt. Har varit på gång att köpa det flera gånger men tyvärr har det aldrig blivit så...

Jag såg härom dagen att Santa Cruz hade ett sånt träns på en bild:):

Jens-Fredricson---Santa-Cruz-VDL-1043_4.jpg

Det verkar väldigt populärt, jag har sätt att de flesta har ett :)

Det är ju bara såå snyggt :d
Ingen som har bild på det på en brun polle?

lägger in en fråga, har repet någon slags funktion på hästen?

Förövrigt ett snyggt träns :P

Jo det trycker ju lite mer på nosryggen, men man behöver ju inte spänna så hårt!

nosrimman rycker mer och är skarpare en en vanlig. Används på hästar som går och gapar väldigt mycket.

jaha, jag blev helt förvirrad här :D

jg spänner ju mina nosgrimmor så himla löst att han får gapa rätt ordentligt innan den innverkar :p

Jag tycker att de är ganska små i storlek jämfört med andra märken. Min cobhäst kan ha full när det gäller dyons grejer.

Skitsnyggt! Nästa träns blir definitivt ett sådant! Borde ju inte spela någon roll att det är skarpare om man ändå inte spänner nosgrimman så hårt.

Jag tycker att sakerna är stora, för min bjässe på 178 kan ha cob.

Skumt... alla saker som jag har köpt från dyon har varit jättesmå. Speciellt bricolen som hör till "working collection" - den har jag i full och den är på yttersta hålen. Och jag har en ganska finlemmad connemarakille på 155 som drar cob i allting annat.

sitter o velar om det är nåt man ska slänga ut pengar på. De kostar väl ett par tusen kr. VILL HA VILL HA!!!!!!!!

Har aldrig sett nån sån nosgrimma och jag bara måste bli först här med den! Sååååå snyggt!!
Dýon ska väl oxå ha bra kvalitét så tränset borde hålla i många år? iaf några :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram...
Svar
10
· Visningar
409
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 873
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar