Dynastic xx

pastejja

Trådstartare
Jag fortsätter mitt letande efter för mig okända familjemedlemmar. Det finns en Dynastic med i stammen som jag gärna velat veta lite mer om, men hittar inget, någon som vet något?
/U

Sv: Dynastic xx

Har letat upp lite information om Dynastic (Tamerlane) född 1969, bay (brun). Vann 3 slät löpningar och Hermitage Stakes, Newbury. Samma familj som Sheshoon. 1984 stod han på Woodside Stud, Berwick. £250 NFNF (NoFoalNoFee). 1986 var han syndikerad Dynastic Syndikate, Scotland.
Har inte hittat någon avkomma med vinstpengar.
1985 hade han 2 betäckta ston, med 50% fertilitet, ett levande stoföl.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 874
Senast: Kajsalisa
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 228
Senast: Lyan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka