DWR 18-19 juni

doleron

Trådstartare
Anmälningstiden går ut på fredag, vilka ska dit, och vilka klasser ska ni vara med i?

Själv blir det (ÄNTLIGEN) att komma iväg! Blir WA på lördagen och så tror jag att jag vågar mig på pleasure och hsm på söndagen :)

Sv: DWR 18-19 juni

Jag kommer inte. Känns inte som om det är någon idé att anmäla sig eftersom B-klasserna har blivit inställda både i Fagersta och Insjön. Sen är jag inte direkt förtjust i deras banor..

Jag ska dit! Rider på lördagen, D_nivå i Ranch trail, Trail och Western Riding.

Förstår verkligen Cowgirls, måste vara lätt att tappa sugen när läget är som det är nu:( Förstår inte riktigt vart alla B-ryttare tagit vägen???:confused:

Får hoppas att det snart vänder!:idea:

Vad kul då ses vi där!:)

Jo jag förstår att det är lätt att tappa sugen, men man vet ju inte varför det varit så få anmälningar på tidigare tävlingar, så att anta att det klasserna inte blir av är ju lite tråkigt. Då är det ju bättre att anmäla sig och hoppas på det bästa. Det behövs ju tre startande och jag och cowgirls är ju två!

Av de B-ryttare jag vet om har 2 sålt sina hästar och 3 har/har haft trasiga hästar...
Och så många fler än så har vi inte varit i distriktet på ett par år..

Dom klasser jag anmälde mig till i Insjön som blev inställda var jag ensam anmäld i.

Pleasure och trail blir av men jag vill ju rida wh, re och wr...

Vilka klasser är du anmäld till?

Aha har man ingen eller en skadad häst är det ju inte så enkelt :(

Jag har inte anmält mig än, ska göra det ikväll. Blir pleasure och hsm för min del tror jag

Jag ska också dit ;-)....min hästs 2:a riktiga tävling :-),så det ska bli spännande.

SKOJ!!!

Då se vi säkert också där!:laugh:

Vilka klasser är du med i?

Och lova att ni kommer och säger hej, ni kan inte missa mig, min häst har ju också Texaz i namnet:cool:

Jag är med i WA.Han kommer delta med min medryttare på några e-klasser.W.riding och w.pleasure.

Så nu har jag anmält mig :laugh:
Blev pleasure, horsemanship och så slog jag till på trailen också iom att den blir av. Får väl se hur det går...

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
947
Senast: Squie
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 817
Senast: Lhas
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 536
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30