DVD grunderna i ridning

Sv: DVD grunderna i ridning

För barn eller vuxna? Fast - man behöver inte vara barn för att gilla Börja Rida - Lär Dig Hoppa - Rida Dressyr - Börja Tävla. De är riktigt kul (och gulliga). Själv är jag uppväxt med Bo Tibblins "Ta tyglarna" och det finns ett flera filmer som hör till. Har inte sett dem på länge (och då som VHS) - minns inte hur mycket "grunder" det är. Jag TROR de finns även på DVD. Kyra Kyrklund har gjort en träningsserie och även om du frågade om grunder så finns det många "svar på varför..." i dem.

Liknande trådar

Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Marvin
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka