DVD funktion ?

C

crazy

Skulle kopiera över mina bilder till några CD skivor...men inget händer när jag ska föra över dem till CDn??

DVDn har inte funkat som den ska på senaste tiden kan tex inte spela filmer etc.Kan detta bero på någon felaktig inställning eller kanske någon fil som försvunnit pga av spyboot?Denna har funkat tidigare.

Problemet är att jag nu inte kan lägga in mina nya digitala bilder då kameran börjat att räkna om från början och eftersom bilder med dessa nummer redan ligger i datorn.Hjälp-hur gör jag??Några tips och idéer??
 
Sv: DVD funktion ?

*hoho vart tog alla data-nissar vägen!?!*

Tips välkomna!
 
Sv: DVD funktion ?

Bäst är att använda sig av ett brännarprogram, så som Nero.
Verkar kanske som att det behövs en uppdatering av DVD programmet. Kanske till och med en drivrutin till den som är knasig?
 
Sv: DVD funktion ?

Är lite skumt får jag hålla med dig om.

När man köper en brännare (DVD eller CD) så brukar man få med sig programvara.
Typ Nero Burning Rom eller Easy CD-Creator.

Nu vet man inte om det är fel på brännaren eller någon inställing på DVD spelaren som du själv skrev.


www.cdburnerxp.se finns en enkel brännare och också är gratis. Kanske du ska ta en titt på den och återkomma om det är problem
 

Liknande trådar

S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 862
Senast: Mitra
·
IT & mobiler Jag har en Sony Handycam DCR-HC19E och har svårt att få kopieringen av filer till dator, CD och DVD att bli som jag vill. Det program...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp