Dvärgvädurer!!

P

Ponny_hopparen

Jag ska få en dvärgvädur!!
Kan inte ni skriva lite om era dvärgvädurer och lägga ut bilder??

Dom är så söta!! :love:

Sv: Dvärgvädurer!!

Har en liten svart en som heter Zorro...
Hon är jättesöt och otroligt speciell...
När det inte passar henne så fräser hon och stampar tex om man går förbi hennes bur utan att klappa henne.....

Doris
dfsds(121).jpg

Tarzan
20040718%20(23).jpg

Tufs
tuuufs.jpg

Fläckis
flackis.JPG

Elliot
Elliot2.jpg

Fia
Fia2.jpg

Nemo
Nemo2.jpg

Skrållan
Skrallan2.jpg

Simba
Simba2.jpg

Tingeling
kusin1.jpg

:love:

Jag har en brun, svart och vit dvärgvädur som heter Pepsi. Hon fyller tre år i december.

Jag har skämt bort min kanin för mycket. Hon sover i sängen, har en egen kudde, filt på golvet, tigger från bordet och vet var vårt skafferi är, river på dörrarna för att komma ut, hoppar i papperskorgar för att släppa ut papper och tidningar och kolla efter godis. :crazy:

Tja... Jag älskar henne över allt annat i alla fall även om hon går mig på nerverna i bland. :D

Färgen heter Chinchilla och teckningen 1:a klassens Mantelteckning :love:

Han är lika underbar som han ser ut! Var just ute med honom och han är totalt orädd, sprang runt och busade och när några barn sprang precis förbi honom reagerade han inte ens bara åt gräs :love:

Follyfoot Lina, supersnäll i alla lägen, brukar gå som läromästare på öppet hus på skolan med allt från små barn till utvecklingsstörda :love: 94p
Lina1.JPG

Skogs Fine Cera, en superbitch :D egen uppfödning, 94p, dotter till Lina
Cera4.JPG

Skogs Morpheus, egen uppfödning, supertrevlig i alla lägen han också :love: är son till Cera och dotterson till Lina
Proppen1.JPG

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
580
· Visningar
13 975
Däggdjur Är i startgroparna att köpa två kaniner till våra barn, givetvis kommer vi vuxna sköta dem och vi har haft kaniner förut innan vi...
2
Svar
31
· Visningar
5 002
Senast: Lazy Lady
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 530
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama