Dvärgpincher/jackrussel

Sv: Dvärgpincher/jackrussel

En Jack-Pincher! :D
(flåt jag har tråkigt)

jack-pincher.jpg
 
Sv: Dvärgpincher/jackrussel

Håller med! Inte direkt dom lugnaste raserna :p
 
Sv: Dvärgpincher/jackrussel

*S* tänk jag fick dom svaren jag ville (fast lite utförligare hade ju inte varit fel ;) )... tänkte bara jag skulle övertyga en jag känner :p
 
Sv: Dvärgpincher/jackrussel

Jag tror faktiskt att det skulle bli en jättefin och trevlig hund. Men jag gillar när det är lite liv i djuren också.
 
Sv: Dvärgpincher/jackrussel

Jag hade säkert också gillat en sån hund. Men då gillar ju jag mitt energiknippe till hund. Fast jag tror att långt ifrån alla vill ha en hund med så mycket energi, vakt, jakt och egen vilja. :angel: :D
 
Sv: Dvärgpincher/jackrussel

Jag tror faktiskt att det skulle bli en jättefin och trevlig hund. Men jag gillar när det är lite liv i djuren också.

Tror med det kan bli en trevlig hund av det... OM man inser vad man får för jag tror att en sån understimulerad kan inte vara kul
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
980
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 013
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp