Dvärghamstrar, luktar de?

T

TjejTjejen

Luktar dväghamstrar?

Alltså det är ju självklart att det börjar lukta om man inte städar buren men jag menar typ som råttor och möss.

Nej, det gör de inte. Hade en dvärghamster-pojke förut, luktade ingenting! Inte alls som råttor eller möss.

Jag håller med hemlig, de luktar inte ett dugg. Har haft 4 stycken som mest och man kände ingenting ändå.

Inte ett dugg. Det ända som luktar är i så fall maten :crazy:. Jag har två av min hamstar på mitt rum och är ganska känslig för äkliga oser mm. Men än så länge luktar här inget :D

när jag hade två honor luktade det inget. däremot när jag hade ett avelspar luktade det oavsett hur ofta jag städade.

Tycker inte mina tjejråttor lukar något nämnvärt :)
Roborovski har en liten distinkt doft faktiskt som du känner om du har näsan i deras bur men inte om du har den utanför :cool:

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 806
Senast: Exile
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 204
Senast: Derivata
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 570
Senast: Liran
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 415
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar