dumma grej som inte vill funka....

B

Beyliitah

fick en bärbar dator nyss och då köpte vi en sån där grej så man inte behöver ha sladd för att kunna komma in på Internet. det funkade väl sådär, nåt roblem verkade det alltid vara.. men nu har det iaf blivit så att jag inte kan ladda datorn samtidigt som jag är inne på Internet :eek: så när jag sätter in sladden står det att ingen sån där grej kan hittas

nån som vet varför? i början var det inget problem med det

Sv: dumma grej som inte vill funka....

fick en bärbar dator nyss och då köpte vi en sån där grej så man inte behöver ha sladd för att kunna komma in på Internet. det funkade väl sådär, nåt roblem verkade det alltid vara.. men nu har det iaf blivit så att jag inte kan ladda datorn samtidigt som jag är inne på Internet :eek: så när jag sätter in sladden står det att ingen sån där grej kan hittas

nån som vet varför? i början var det inget problem med det

Har du prövat att installera om det trådlösa nätverket?
Pröva att stänga och sätta på routern, om du har en sådan...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 614
Senast: miumiu
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 378
Senast: Amk
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka