Det går inte. Har för mig att @Gunnar svarat på detta redan, det går inte att sätta moderatorer/admin på ignore av en anledning - det ska inte gå att missa deras inlägg. Därmed går det inte heller att dölja trådar de startat
Aha, tack för svaret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte. Har för mig att @Gunnar svarat på detta redan, det går inte att sätta moderatorer/admin på ignore av en anledning - det ska inte gå att missa deras inlägg. Därmed går det inte heller att dölja trådar de startat
Om man vaccinerar sin häst årligen vad är det som gäller med +21? Kan jag alltså vaccinera min häst säg 1 januari och året därpå vaccinera 22 januari? Har jag fattat rätt? Om jag inte fått hästen vaccinerad den 23, måste den göra om grundvaccinationen då? Tre sprutor?
Bonusfråga
Hur brukar era hästar reagera på vaccin?
Åh, det gör min med! Den ena iaf.Varför delar sig lilltånageln hela tiden?
Jag har också en sådan. En teori kan vara att man har klämt nageln för många gånger i trånga skor och stövlar kanske?Åh, det gör min med! Den ena iaf.
Skivar den sig som i lager, typ skiffer, eller delar den sig som en grisfot? Som klövar i två halvor?Varför delar sig lilltånageln hela tiden?
Måste man gå ut för att det är fint väder?
GrisfotSkivar den sig som i lager, typ skiffer, eller delar den sig som en grisfot? Som klövar i två halvor?
I ett gammalt avsnitt av Xena-krigarprinsessan, så får en kvinna ett barn med en kentaur. Om jag inte missminner mej så var barnet åxå kentaur. Funderade lite på hur dom fick ihop det. Hur gick tillverkningen till av barnet? Hur kunde hon föda fram den? Hur kunde hon överleva den födseln?(det var ju inte kejsarsnitt)Ni vet kentaurer, hälften människa och hälften häst... Syns bland annat i Harry Potter...
Vad skulle ske om en kentaur fick barn med en häst? Blir det 75%häst och 25%människa? Eller om kentauren fick ett barn med en människa... skulle det då bli 75%människa och 25%häst? Hur skulle det te sig, om vi antar att de skulle kunna para sig Skulle man kunna avla ur ena arten efter några led? Sådant jag tänker på när jag inte kan sova...
Nu vill jag inte förstöra stämningen så här på en fredag men själva tillverkningen lär inte vara så komplicerad. Just den biten praktiseras ju redan av folk lite här och där. Fast inte med kentaurer då utan den nära besläktade arten hästenI ett gammalt avsnitt av Xena-krigarprinsessan, så får en kvinna ett barn med en kentaur. Om jag inte missminner mej så var barnet åxå kentaur. Funderade lite på hur dom fick ihop det. Hur gick tillverkningen till av barnet? Hur kunde hon föda fram den? Hur kunde hon överleva den födseln?(det var ju inte kejsarsnitt)
Fast oftast så är det väl inte kvinnor som gör sånt med hästar, så riktigt på samma vis praktiseras det väl inte?Nu vill jag inte förstöra stämningen så här på en fredag men själva tillverkningen lär inte vara så komplicerad. Just den biten praktiseras ju redan av folk lite här och där. Fast inte med kentaurer då utan den nära besläktade arten hästen
Jodå det finns ganska gott om det.Fast oftast så är det väl inte kvinnor som gör sånt med hästar, så riktigt på samma vis praktiseras det väl inte?
OK, men jag väntar med det tills det är mörkt i alla fall...JA!
Här är det kallt och regnigt
OK, men jag väntar med det tills det är mörkt i alla fall...
Va!? Lägg av!? Aj! Jag vill inte tänka hur en sån kentaur skulle bli till!Jodå det finns ganska gott om det.
Ha ha ha!
Måste man ut så borde iallafall solen skina tänker jag
Gå ut och skotta snö och låt bli att tänka på sånt.Va!? Lägg av!? Aj! Jag vill inte tänka hur en sån kentaur skulle bli till!
Sluta smygläsa vad jag gör och skotta själv!Gå ut och skotta snö och låt bli att tänka på sånt.