Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Döv. Skänkeldöv.Sitter här och funderar. Heter det skänkeldöd eller skänkeldöv? Själv säger jag skänkeldöv, men jag har hört en del säga skänkeldöd...
Sitter här och funderar. Heter det skänkeldöd eller skänkeldöv? Själv säger jag skänkeldöv, men jag har hört en del säga skänkeldöd...
Döv. Skänkeldöv.
Det är ju inte mer logiskt med död? Det är ju skänkeldöv, för att den inte lyssnar på skänkeln.Näe!
Skänkeldöd. Så det så!
Hur kan man vara döv för en beröring?
Kanske regionalt? Här i Mellansverige har jag inte hört döv nånstans, på någon träning eller någon clinic eller så hör jag illaDet är ju inte mer logiskt med död? Det är ju skänkeldöv, för att den inte lyssnar på skänkeln.
Det är väl för att det är så . Alltså alla har ju också olika långa fingrar, tår, snoppar osv. Mer konstigt att fötterna oftast är lika stora som varandra tycker jagVarför har människor olika långa tungor? Jag har väldigt lång tunga i jämförelse med de flesta vänner och mannen som jag har jämfört med. Jag har försökt hitta ett svar på detta men inte lyckats. Någon som vet?
Jag har bott i Värmland, Närke, Uppland och Småland. Har hört döv.Kanske regionalt? Här i Mellansverige har jag inte hört döv nånstans, på någon träning eller någon clinic eller så hör jag illa
Jag bor också i Mellansverige. Uppväxt på västra sidan, nu bosatt på östra sen ett antal år.Kanske regionalt? Här i Mellansverige har jag inte hört döv nånstans, på någon träning eller någon clinic eller så hör jag illa
Ska man, eller ska man inte räfsa löv på hösten?
Läste nyligen (på nätet...) att insektslarver bor på höstlöven och om man låter löven vara till nästa vår så får man mer insekter i trädgården.
Tyckte det lät galet men ligger det nån sanning i det??
Det innehåller mineraler.Varför är det aska i kattmat?
Varför är det aska i kattmat?
Det innehåller mineraler.
Aldrig tänkt på det när jag hade katt, är det något nytt?
Varför är det aska i kattmat?
Det brukar väl stå aska på foderanalyser?Den innehåller inte aska utan det visar hur mycket oorganiskt material, dvs mineraler, maten innehåller. För att få fram mängden aska hettas ett prov upp tills allt organiskt material förbränns och det oorganiska blir kvar.
Det brukar väl stå aska på foderanalyser?