Jag har små händer! .Det är för att även vi med relativt små händer ska kunna använda dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har små händer! .Det är för att även vi med relativt små händer ska kunna använda dem.
Därför att det här är tråden för dumma frågor. Du får starta en egen tråd: "Braiga frågor!"Varför har jag massa bra frågor som jag vill ha svar på som när jag går in i den här tråden för att skriva bara "poff" försvinner och jag blir sittandes å stirra på skärmen?
Försvinner vet jag inte, men de negativa effekterna minskar enligt en hjärnforskare jag intervjuade. Han rekommenderade blåljusfiltret.Funkar blåljus filtret på mobilen? Dvs faran med att titta på mobilen innan man sover, dvs stör sömnen, försvinner?
Försvinner vet jag inte, men de negativa effekterna minskar enligt en hjärnforskare jag intervjuade. Han rekommenderade blåljusfiltret.
Det är väl olagligt att inte ha pass?Hur kan vissa hästar vara utan pass? Är det nån slags fölunge född i farstun efter att grannens hingst var på rymmen? Bör man akta sig?
Det är väl olagligt att inte ha pass?
Häftigt att du har hållit i en sån intervju Tack!Försvinner vet jag inte, men de negativa effekterna minskar enligt en hjärnforskare jag intervjuade. Han rekommenderade blåljusfiltret.
Det var på min lokalreporter-tid. Numera får jag intervjua forskare mest hela tiden och jag älskart!Häftigt att du har hållit i en sån intervju Tack!
Ja , det är olagligt och tar man över ägandet tar man över ansvaret för att passet finns. Så man bör definitivt akta sig i meningen att inte befatta sig med hästen som ägare eller ta in som inackorderingshäst.
Skaffa pass är skapligt enkelt. Så bäst vore väl att sätta villkoret att den ska ha pass innan man köper? Elelr se till att den får pass innan man tar hem den?Kan man köpa en häst utan pass och få den registrerad? Vad kostar det? Vad händer om man tar in en häst utan pass i stallet, menar du? (Man får väl inte ens köra sin häst i transport utan att kunna plocka fram passet ganska omgående?)
Det finns en häst på Hästnet utan pass. Den har legat ute ett tag så de hade fått sänka priset...
Jag har tappat det engelska ordet för ogräs, så vad heter ogräs på engelska?
Thanks! Jag var inne på det och google translate säger också att det är det, kör på det och hoppas att det inte misstolkas för att vara marijuana. Har liksom med gräs i samma meningWeeds?
Thanks! Jag var inne på det och google translate säger också att det är det, kör på det och hoppas att det inte misstolkas för att vara marijuana. Har liksom med gräs i samma mening
Den brukar sitta uppe året runt.De som har julbelysning i en slinga längs hela taknocken, tar de upp och ner den varje år? Eller hänger den hela tiden, men tänds bara så här års?
Våra sitter kvar året runt.De som har julbelysning i en slinga längs hela taknocken, tar de upp och ner den varje år? Eller hänger den hela tiden, men tänds bara så här års?