Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hon får väl ha vilken jävla färg hon vill på sminket?@Mia_R
Hon syntes utan makeup i rutan igår, och hade då en alldeles vanlig färg i ansiktet...
Fast hur hon ser ut i bild och hur hon ser ut med samma smink IRL kan vara två helt skilda saker.@Mia_R
Hon syntes utan makeup i rutan igår, och hade då en alldeles vanlig färg i ansiktet...
Mmm, men nu var hon osminkad i tv. Och sminkad. Och ser konstig ut. Tycker jag. Vad tycker du om hennes färg på sminket?Fast hur hon ser ut i bild och hur hon ser ut med samma smink IRL kan vara två helt skilda saker.
Nej? Jag skiter fullständigt i vem du menar. För min del får hon vara lila i ansiktet om hon vill det. Utan att folk ska kommentera hennes utseende.@em-pirre
Vet du vem jag menar?
Jag bryr mig helt ärligt inte.Mmm, men nu var hon osminkad i tv. Och sminkad. Och ser konstig ut. Tycker jag. Vad tycker du om hennes färg på sminket?
Fast färgen påminner väldigt mycket om palsternacka faktiskt... Du vet inte heller vem jag menar?Ändra inställning på tv:n om du stör dig på folks hudfärger, smink osv. Byt kanal, stäng av eller gör det som är tanken -fokusera på programmet och inte hur lika folk är rotfrukter.
@Plantan
Vad är det för svar du är ute efter?Fast färgen påminner väldigt mycket om palsternacka faktiskt... Du vet inte heller vem jag menar?
Varför man väljer den färgen. Rätt dum fråga faktiskt när jag tänker efter...Vad är det för svar du är ute efter?
Jo, jag vet vem som är programledare för Babel, och det gör säkert rätt många andra också. Men det är inte en fråga jag känner för att diskutera helt enkelt.Oj, vad många svar!
Är det bara jag som tycker att hon har en konstig färg på sin makeup?
Ingen verkar veta vem jag menar?
Jag tror nästan alla vet vem du menar.Oj, vad många svar!
Är det bara jag som tycker att hon har en konstig färg på sin makeup?
Ingen verkar veta vem jag menar?
Jag tror nästan alla vet vem du menar.
Däremot känns det märkligt att kommentera en yrkeskvinnas val av make up.
Hon är en intelligent, kapabel och på det stora helt fantastisk kulturperson. Att kommentera hennes val av smink känns förminskande. Ett val som antagligen är väldigt medvetet gjort.
Det finns mycket annat att diskutera runt henne.
Har du samma granskande ögon på mäns make up?
(varför påminns jag om diskussionen om Maud Olofssons klädval....)
Vet inte vilken video du menar men leksakerna heter nog Furby?Nu har jag en fråga, eller fundering som passar tråden.
Jag söker en video. Ni vet sådana där leksaker som härmar vad man säger, med en pipig röst, i videon har man satt två sådana(eventuellt pokemons) mitt emot varandra, så att de härmar varandra. Det blir ju en typ av rundgång, så till slut står de typ bara och skriker något infernalisk
Jag har försökt att söka, och jag brukar vara ganska bra på att hitta på nätet, men nada.
Så, är det någon som vet vilken video jag tänker på?
Vet inte vilken video du menar men leksakerna heter nog Furby?