Dumle Loss vann i Paris

solros

Trådstartare
Han var inte speciellt dyr när han köptes på Kriterieauktionen och tränas av en liten tränare på Mantorp. Åh så roligt att han vann. :bump: Han är verkligen en riktig fighter!

Läs mer på travnet

Vilken svensk häst tror du tjänar mest pengar under vintermeetinget i Paris?

Jag tror på Dumle!

Sv: Dumle Loss vann i Paris

Jag håller på Jocke och Dumle!!! :bow: :bow: :bow:

Inget partisk!!! :angel:

Man kanske skulle linjeavla på Nevele Pride i stället... :D

Bra att kusken kanske hamnar i ett "stim" nu:cool:
Han skall ju köra åt mig på Söndag!

Dumle är ju född i "mitt" stall. Umgicks med honom som unghäst och klappar på hans mamma flera gånger i veckan :). Så jag tycker ju så klart att det är jättekul att det går så bra för honom, särskilt som alla i kretsen kring honom är så trevliga också.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 343
Senast: Snurrfian
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 342
Hundträning Detta gäller min mammas hund och hon är den som tränar med hunden så jag har nog inte svar på alla frågor men skulle vilja höra lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 201
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 142
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka