Dum fråga...

I

Ivy

Men var fasen är skickaknappen i Office outlook 2003??? jag har letat och letat men får fasen inte iväg några mail.. lite pinsamt... :o
 
I Outlook kan man välja att dölja knappar och sådant som man inte använder. Förmodligen har du råkat ta bort knappraden där bland annat skicka-knappen finns.

Klicka med högra musknappen på menyraden ovanför där knappen brukar finnas, och välj "Standard". Då borde knappraden komma tillbaka.

Fungerar inte det kan du prova att välja "Anpassa..." istället. Där kan man välja lite mer exakt vad som ska visas.
 
ok, jag måste vara helkorkad... :angel:
får inte fram nån skickaknapp när jag väljer standard, anpassa är gråmarkerat och går alltså inte att välja..

trycker jag alt+s händer nada... :crazy:

mer tips?.... :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 505
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Jag har sökt ett jobb som jag är sååå sugen på, jag hade varit jävligt bra på det! Nu är det mitt i semestrarna och ansökningstiden går...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp