Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen?
/Lizzie
Jag har hört både ris och ros, men tänker att jag hellre skulle lägga 200:- på egenvalda leksaker, godisar, tugg och prylar än att få något som någon annan valt åt mig.Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen?
/Lizzie
Tänker detsamma. Dessutom tvivlar jag på att det är hög kvalitet på eventuella leksaker och tror även att innehållet i hundgodiset är... inte så bra.Jag har hört både ris och ros, men tänker att jag hellre skulle lägga 200:- på egenvalda leksaker, godisar, tugg och prylar än att få något som någon annan valt åt mig.
Som @Viva skriver, så är de två märken(har för mig att det är ett tredje märke också?) som gör mest reklam, ett och samma företag och det ska man tydligen lista ut själv på nåt sätt.Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen?
/Lizzie
Jag testade djurpaketet innan och jag var supernöjd med alla paket! Enda anledningen att jag avslutade var för att hemmet höll på att svämma över av alla leksaker.
De har nästan bara kända märken på sina leksaker som kong tex.
Inte ett dugg.Det var inga problem att avsluta prenumerationen?
/Lizzie