Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL bara för det fick jag den TS skrev om precis.. För hon skrev en status om att hon var kär :/ Svarade: "Sådana här barnsliga saker gör att jag tar bort folk från FB" och fick direkt en ursäkt.
12. Du som skickade mig det här är en idiot.
kl
Sänt skit skulle få mig att ta bort personen från vänlistan. Jag funderar starkt på att göra det med ett par vänner som skickar spelinbjudningar hela tiden. NEJ, jag vill inte spela Farmville och allt vad det heter, och det borde de fatta vid det här laget.
Finns farmville fortfarande undrar jag? Jag måtte ha blockerat det väl i så fall. Eller så spelar ingen av mina vänner det längre. Och tack och lov hör det till undantagen att det delas sån här skit som tråden handlar om i min feed. Om det delas, så är det tyvärr av någon som det inte är så lämpligt att ta bort. Häpp,
Fast varför ska inte de som vill skriva sådant få lov att göra det utan att riskera bli borttagen egentligen? Man kan ju ignorera det ju
Jag har i alla fall en fd kollega som skickar förfrågningar om Farmville, så jag antar att det finns. Jag har ingen aning och vill inte veta, skaffa ett liv säger jag. Hur har man tid till sånt?