Dronninglund

C

Cider

Är det någon mer än jag här på Buke som ska rida i Dronninglund 3/5? :banana:

Sv: Dronninglund

Marie-Louise och Hanna kom 2:a och 3:a på 9 mil. Vilken av dem som kom 2:a resp. 3:a vet jag inte. :bow: Grattis! Hoppas vi får sig mer av dig på tävlingsbanorna Hanna ;)

Marie-Louise och Hanna kom 2:a och 3:a på 9 mil. Vilken av dem som kom 2:a resp. 3:a vet jag inte. :bow: Grattis! Hoppas vi får sig mer av dig på tävlingsbanorna Hanna ;)

Du har inte efternamn och hästnamn också, det är inte så lätt att gissa annars....

Gunilla Carlsson och Lena Sandberg leder 16milen.

M-L Andersson och Hanna Norin. Kul att de är tillbaka igen ! :D

Det var ett helt gäng andra som låg före Gunilla och Lena men de red fel så våra två svenskar kom före! HEJA!!!!

Senast ändrad:

Marie-Louise Andersson - Wielki Walentino ox, Hanna Norin - Mykonos ox. Har inga tider än.

Frida S 2:a på 12 milen, Maria tyvärr utesluten. Lena och Gunilla snart i mål väntar spänt på sms.

*knapp*
Ride rinte även Lovisa Nordin 160 km?
Hört något hur det går för henne och ja såklart dom andra svenskarna;)?

Va kul, stort grattis till hela teamet!

Någon mer rapport hur det gick för alla andra ryttare?

Såg på Nerikes hemsida en liten rapport om att Liza-Kristall kom 2:a och Anneli-Nowator kom 3:a i 160 km.

Efter 2 mils felridning i debuten av 160 KM så kom jag och Anneli runt och hade ett trevligt upplopp efter 18 mil.

Det var inte så farligt med sträckan som jag hade förväntat mig. In i väggen och ut ur väggen.

Hade inte jag åkt ut i första grinden hade ni säkert inte ridit fel! Jag hade superkoll på kalkduttarna... :p:D
Jag tänkte ta nya tag på SM i stället. Jag tror Zadac ville gå SM och därför fejkade en hälta i grinden. Då han i går inte visade minsta teckan på hälta i alla fall...

Suck, trodde att jag med hade super koll. Men tydligen inte. Men men. Nu hoppas jag på att finland inte har samma system med markeringen.

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 614
Senast: BornAgain
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Men, det som jag ser allra mest fram emot är ju såklart ridsporten som startar på tisdag den 3 september! Klockan 08.55 drar sändningen...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka